sobota, 3 grudnia 2011

Szlachetna paczka

Szanowni Państwo,

Dzisiaj na zbiórce Legion II wspólnie z  Legionem X postanowiły zaangażować się w akcję "Szlachetna paczka".

"Szlachetna paczka" to ogólnopolska akcja pomocy świątecznej. Na stronie internetowej umieszczone są potrzeby konkretnych rodzin dla, których można przygotować paczkę.

Razem z dziećmi wybraliśmy dzisiaj rodzinę, której chcielibyśmy pomóc. Niestety okazało się, że kiedy ustalaliśmy co kto przyniesie ktoś "zabrał nam wybraną rodzinę".

Udało mi się jednak znaleźć taką, która ma podobne potrzeby, tak by to co ustaliliśmy na zbiórce było nadal aktualne.

Poniżej przesyłam "profil" rodziny, której zobowiązaliśmy się pomóc. Wszystkie rzeczy zbieramy w piątek (9.12) do SP205  między 17 a 19.

W załączniku przesyłam podział kto do czego się zgłosił.  Nie podzieliliśmy się odzieżą i obuwiem, niemniej jednak są to bardzo potrzebne rzeczy.
Także bardzo proszę, żeby zorientowali się Państwo co z odzieżowych rzeczy mogliby Państwo dać i taka informacje mi przesłać, żebyśmy po prostu nie dublowali rzeczy.

Rzeczy nie muszą być nowe, ale ważne, żeby były w dobrym stanie.

Mam nadzieję, że uda nam się zebrać pełna paczkę, która sprawi dużo radości całej rodzinie!

Jeśli maja Państwo jakieś pytania to bardzo proszę drogą mailową lub telefoniczną.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Imię:
Treść: